پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
بل

حوزه / رئیس دانشگاه کاشان اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه وسط رژیم صهیونیستی موجب تألم و اندوه فراوان اینجانب شد و قلب همه آزادگان و مظلومان جهان را به درد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، در پیام دکتر عباس کتابی رییس دانشگاه کاشان به مناسبت شهادت هنیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی موجب تألم و اندوه فراوان اینجانب شد و قلب همه آزادگان و مظلومان جهان را به درد آورد.

بدون شک شهادت این مجاهد بزرگ، مردم فلسطین را مقاوم تر و در مسیر مبارزه با دشمن سفاک صهیونیست مصمم تر خواهد کرد و فروپاشی رژیم جعلی و منحوس اسراییل را سرعت خواهد بخشید. رژیم صهیونیستی در کارنامه ننگین و ظالمانه خود، جنایتی دیگر ثبت نمود که خشم و نفرت آزادگان عالم را نسبت به این باند بزرگ تروریستی دوچندان نمود.

شهادت ایشان در خاک جمهوری اسلامی پیوند عمیق و همبستگی همیشگی مردم شریف ایران را با مردم فلسطین و آرمان بزرگ آزادی قدس و نابودی اسراییل را مستحکم تر خواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای راه قدس بالاخص شهید سردار قاسم سلیمانی، شهادت جانسوز دکتر اسماعیل هنیه، رهبر پرافتخار جنبش حماس را به همه مسلمانان و آزادگان دنیا و مردم مظلوم و مبارز فلسطین و رهبران جبهه مقاومت بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از درگاه الهی آرزوی پیروزی نهایی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی اسراییل را طلب مینمایم.

دکتر عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha